حکومت نے ملک بھر میں آن لائن پاسپورٹ فیس جمع کرانے کے لیے باضابطہ ایپ لانچ کر دی

0

حکومت پاکستان لوگوں کی ایک بڑی مشکل ختم کر دی. حکومت نے ملک بھر میں آن لائن پاسپورٹ فیس جمع کرانے کے لیے باضابطہ ایپ لانچ کر دی

وزارت داخلہ کی ہدایت پر ڈائریکٹوریٹ جنرل امیگریشن اینڈ پاسپورٹ (DGIP) نے ملک کے بڑے شہروں میں ابتدائی طور پرایپ لانچ کرنے کے بعد پورے پاکستان میں آن لائن پاسپورٹ فیس ایپ کا آغاز کر دیا ہے۔

اس حوالے سے وزیراعظم کے اسٹریٹجک ریفارمز کے سربراہ سلمان صوفی نے ٹویٹ کیا کہ وزیر داخلہ رانا ثناء اللہ نے آج پاسپورٹ فیس آسان (Passport Fee Asaan) نامی ایپ کا افتتاح کیا اور انکشاف کیا کہ ایپ کو عوام کے استعمال کے لیے فعال کردیا گیا ہے۔

انہوں نے مزید دعویٰ کیا کہ یہ سروس لاکھوں شہریوں کو بینک کی قطاروں میں کھڑے ہوئے بغیر اپنی فیس ادا کرنے کے قابل بنائے گی، اور مزید کہا کہ یہ بہت سی دیگر سہولیات میں سے ایک ہے جو آنے والے مہینوں میں شروع کی جائے گی۔

یہاں نوٹ کریں کہ ایپ پلے اسٹور اور ایپل اسٹور دونوں پر دستیاب ہے۔ اس کے علاوہ شہری اپنے پاسپورٹ کی فیس ڈی جی آئی پی (DGIP’s web portal) کے ویب پورٹل پے ماسٹر کے ذریعے بھی ادا کر سکتے ہیں۔

آن لائن ادائیگی کی سہولت پہلے اسلام آباد، راولپنڈی اور لاہور کے لیے دستیاب تھی، اور اس ماہ کراچی میں شروع ہونے والی تھی۔ تاہم، وزارت نے مالیاتی دارالحکومت میں اس کے مجوزہ آغاز سے پہلے اسے پورے ملک میں فعال کر دیا ہے۔

آن لائن طریقہ کار کے حوالے سے شہریوں کو فیس کی کامیاب ادائیگی کے بعد ای میل اور شارٹ میسج سروس (ایس ایم ایس) کے ذریعے اطلاعات موصول ہوں گی، جنہیں انہیں پاسپورٹ آفس میں ثبوت کے طور پر دکھانا ہوگا۔

یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ پاسپورٹ جاری کرنے کا طریقہ کار شروع ہونے کے بعد، ادائیگی ناقابل واپسی اور ناقابل منتقلی ہے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.